Bra jobbat Sandra

Nu är jag faktiskt riktigt stolt över mig själv. Jag har precis avslutat mitt final project i Environmental Education - klassen som jag ville hoppa av, klassen som har varit värre än något annat. Från dag ett bestämde sig våran lärare för att hon inte tyckte om oss och har spytt galla över oss varje lektion. Förutom det så handlar ämnet om att bli och vara en lärare och det är så långt ifrån något som jag vill syssla med som det bara är möjligt. Jag har kämpat så hårt med min motivation för den här klassen och har känt förtvivlan så många gånger, men nu äntligen är det värsta över. Final Project gick ut på att hålla i en timmas lektion för en mellanstadieklass och inte bara det att hålla i en lektion för ett 15-tal vilda ungar - den skulle ju hållas på engelska också. Men I did it =) och med mycket bra ord från barnens lärare.


Kommentarer
Postat av: Klara

Bra gjort! Jag är stolt över dej, de är nog aldrig nån som kunde tro att du skulle göra/utsätta dej för nåt sånt ;)

2009-04-21 @ 11:02:13
Postat av: Sandra

eller hur! I know !!

2009-04-21 @ 17:36:48
Postat av: mamma

Lite nyfiken är jag ju kring vad du "försökte" lära ut...:)

2009-04-21 @ 18:55:07
Postat av: Clara

Redigt jobbat Sandra!

2009-04-21 @ 22:18:15
Postat av: Clara

Redigt jobbat Sandra!

2009-04-21 @ 22:18:39
Postat av: Anonym

Redigt jobbat Sandra!

2009-04-21 @ 22:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0