sick of being sick

Hela poängen med att vara sjuk är att man kan ligga i sängen, tycka synd om sig själv och bli omhändertagen. Just nu har det aldrig varit mer meningslöst att vara sjuk för min del. Det är ingen som riktigt tycker synd om mig, mer än jag själv, och ingen som är där o tar hand om mig och masserar mina fötter eller serverar mig mat på sängen. Nu har ju iof min kära rumskompis matat mig med hostmedicin så hon tar hand om mig lite grann, men ändå. Det är inte samma sak. Hostmedicin är ju liksom inte gott. Jag föredrar glass och choklad...

Jag tänker i alla fall inte lyfta mitt arsle från den här sängen idag av ren protest mot att vara sjuk. Min vilja brukar ju gå igenom det mesta så jag ska se om jag kan försöka tvinga bort förkylningen genom psykiska krafter.

Kommentarer
Postat av: Klara

naaaw

2009-04-14 @ 19:54:38
Postat av: Markieboy

Stopp ett tag! Jag vet inte vad de har för hostmedicin där borta i Amerikat. Men här i sverige smakar den hur bra som helst! Som liten brukade Markus smita bort till kylskåpet då mamma inte var i närheten och hälla i sig lite hostmedicin, dvs om inte godis fanns i närheten. Men gott smakade det i alla fall! Dock är det kanske lite taskigt att jämföra hostmedicin med glass och choklad. Ganska uppenbart vilka som vinner..



Krya på dig!

2009-04-16 @ 01:18:25
Postat av: Sandra

Säker på att det var hostmedicin? Det var säkert bara något som din mor använde för att få dig att tro att det var det =) Jag vet inte vad dom har här i Amerikat.. det jag äter är från Kina och riktigt nasty!! (tror dock att det hjälper)

2009-04-16 @ 06:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0