Snö.... igen

En vecka av sol, 25 grader och schtek på stranden och så vaknar man upp till snöstorm utanför.... Det är lite väl knepigt kan jag tycka. Igår gick jag i bikini och sommarklänning hela dagen! Jaja .... nya tider nu för tiden.

Det har precis börjat gå upp för mig att jag har massa skolarbete att göra innan lovet. Jag har inga fler lediga helger då jag kommer vara borta så det är bara att kämpa på och utnyttja tiden så mycket som möjligt - vilket för visso är bra för tiden kommer gå fort.  Det är mindre än tre veckor kvar nu =)

Nu är klockan 9.00 och jag väntar på att en tjej från en syoguiden ska ringa och intervjua mig för det programmet jag går.

Hoppas allt är bra med er



Kommentarer
Postat av: Klara

tre veckor går snabbt! Come on, you can do it :)

2009-04-25 @ 16:49:53
Postat av: Karin

Hej! Vad ska du göra ikväll?:)

2009-04-25 @ 17:00:24
URL: http://abckarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0