skolk, smärta och effektivt skolarbete

hallojj

Idag har jag haft en sån där riktigt effektiv dag där jag har fått gjort massor! Det känns så bra, nu ligger jag före i min tidsplanering =) Jag känner att jag har sådär precis lagom mycket att göra innan lovet, inte för mycket och inte för lite heller vilket är bra för jag blir så uttråkad annars.

I helgen var jag på en Environmantal Education konferens vilket kostade oss nästan $200 och var obligatoriskt för klassen! Ganska sjukt med tanke på att inte någon av oss som åkte ville åka dit. Jag fick dock hela resan betald av skolan, för programmet jag går, tack o lov. Vi bilade ner i 4 timmar till ett ställe som låg mitt ute i ingenstans, och då snackar vi inte Hyssna, utan verkligen - ingenstans. Vi tältade på fredagkvällen och ingen av oss sov ens en timma för det var sviiin kallt. När vi vaknar upp på lördagsmorgonen så får vi reda på att vår lärare inte skulle dyka upp. Med ens tänkte alla 6 av oss samma tanke... "Vi sticker här ifrån". Vi samlade informationen vi behövde för att kunna ljuga ihop en utvärdering av helgen, sen åkte vi till stranden, och därefter hem igen. Det kändes väldigt rebelliskt måste jag säga, och riktigt bra att känna även den delen av mig. Oroa er inte Mor och Far. Övriga skolmoment går bara bra =)

Jag har kommit igång med träningen riktigt bra nu. Sen springbreak har jag tränat minst 7 ggr/veckan och iom att jag gör det så ofta känner jag det bara som en del av min vardag. Det är som min hobby kan man säga. Jag har dock tränat så mycket att min fot har gått sönder lite grann. Det gör riktigt ont att gå måste jag säga, men det är bara bita ihop och tejpa o plåstra så funkar det.






förlåt att jag lägger upp massa bilder på mina fötter. Man skulle kunna tro att det är för att jag är särskilt stolt över dom, men så är inte fallet... De råkar bara vara lite olycksdrabbade




här är lite bilder från "konferensen" i helgen med








Kommentarer
Postat av: Clara

träningsnarkoman!

2009-04-28 @ 14:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0