pfft

Jag har mentalt börjat ställa in mig på att skolan är över redan vilket inte är så bra med tanke på att alla final projects börjar närma sig. I helgen har jag inte så mycket som skänkt en tanke åt skolarbete och det, ska jag erkänna, har varit sååå skönt =) Jag har åkt snowboard och legat på stranden i säkert 100 grader. Idag har jag för första gången under vistelsen här kört bil med! Jag och Lulu lånade en bil av en kompis på skolan och cruisade ner till Reno. Tanken var att hitta en klänning till spring formal som är snart och jag hittade en, men jag vet inte riktigt om jag är nöjd... Det blir nog bra. Ekonomin börjar se riktigt mörk ut. Känns ju sådär kul när Lulu går och jämrar sig över att hon inte kan sluta shoppa. Kan faktiskt bli lite irriterad på att folk här är så fruktansvärt bortskämda och fortfarande får månadspengar av sina föräldrar utan att göra ett skvatt. För första gången har jag bett mamma om lite pengar och för mig känns det inte bra att utnyttja pengar som inte direkt är mina. Skitungar... Grow up


Den 14de Maj åker jag härifrån och efter timmar av flygande och 10 timmar på flygplatsen i Frankfurt kommer jag hem den 15de sent på kvällen =) Inte alls långt kvar juuue!



Lite bilder från dagen. Stannade till vid vägen för en liten romantisk stund vid solnedgången








fred ut




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0