Ryggsäcken på ryggen och nya kläderna på. Nu är skolan igång igen

Första dagen i skolan. Intensiv får man väl ändå säga. Måndagar och onsdagar ser lika dana ut. Jag har tre klasser på rad från 10 till 16 utan rast där emellan så det blir att äta stadig frukost dom dagarna då jag blir utan lunch... Inte bra nu när jag har startat min super hälsosamma livsstil. I första klassen idag som var en engelska klass var det förvånandsvärt bara fyra amerikaner. Det händer typ aldrig eftersom skolan alltid består av 90% amerikaner. Nej det var en norska, en fransyska, en Italienare och guess what? Fyra svenskar! Tjiii! Kul att inte vara helt ensam på det här jordklotet längre. Skolan är typ invaderad av italienare, närmare bestämt typ 25 stycken (på en skola med 300 elever. Det är quite a lot) Det beror på att det tydligen var en jordbävning där nere så hela byn vart förstörd. Så dom kom hit istället. Känns ändå bra att det är så mycket utländska studenter här. Man har mer gemensamt med dom liksom... Jänkarna är ju lite speciella... om ni inte visste det redan.

Tänkte mer eller mindre bara säga att jag har kommit igång och dagarna börjar bli som vanligt. Skola, äta, träna, plugga... Det är skönt. Mindre skön kommer min träningsverk imån vara....

pussar o kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0