Dunkad gul och blå

Hej allesammans!

Ledsen att det har varit ett tag sen sist. Jag har liksom haft fullt upp mildt uttryckt. Hela lördag och hela söndag har jag varit på något som heter Ropes Course. Vi har varit en grupp på 12 stycken som skulle utföra problemlösningar av olika slag infattande att ta sig igenom hinderbanor och gå på vajrar 20 m upp i luften. Det har varit grymt kul  och väldigt intesivt vilket har medfört att jag är helt slut både mentalt och i hela kroppen som är helt blå efter helgens bravader. Håll utkik på facebook, där kommer jag lägga upp lite bilder så småning om. Med det menas en tidsperiod mellan dagen imån och dagen då jag åker hem. Just so you know.

Jag har nämnt tidigare att jag har keramik. Jag vet inte om ni har sett det avsnittet med Barbapappa när en av alla barbabarnen ska göra en vas av lera. Jag känner mig som barbasandra när jag sitter där och snurrar på hjulet och formar leran och leran leker sitt egna liv och vägrar att göra som jag vill. Har någon sett det avsnittet och vet vad jag pratar om??

emmm.... annars har jag nog inte så mycket mer att berätta. Hade hemlängtan idag o blev arg på Mattias när han inte kunde prata med mig. Tänker liksom att han ska sitta där o vänta på att jag är fri att prata medan jag själv nästan aldrig har tid. Det är ju helt logiskt faktiskt.

Här är några bilder, men som sagt, det kommer fler på fejjan någon gång









Kommentarer
Postat av: Natta

fy fan va kul de såg ut....hoppas du inte är höjd rädd.....nu är det typ bara tre månader kvar snart de går snabbt:) piudd hjärtat

2009-08-27 @ 21:57:12
Postat av: Malin

Wow! Det ser helt fantastiskt ut detta här! Kuul att du har kommit igång med vardagen systrami =) Jag kan se dig framför mig som barbasandra, de gamla goa VHS:arna sitter kvar i minnet minsann.. liksom mumin och hans "baaharometer", eller räddningspattrullens "Ahrvid". Do you remeber? Keramik låter spaceat. Jag kanske ska välja till det jag med nu när jag börjar skolan (imorgon!) så kan vi sitta o dreja tillsammans när du kommer hem igen :D

Puss o kram /barabasyster

2009-08-30 @ 09:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0