Dags att ta sig i kragen...

japp, här sitter jag. Klockan är 00.54 och jag har precis skickat in min uppgift som jag skrev klart, typ, nu. Bra framförhållning ... NOT* Och vad har jag gjort i helgen? Ja inte har jag ju pluggat i alla fall som jag tänkte göra.......... Första riktigt lediga helgen, skitbra! Då kommer jag få massor gjort
............................................................................................................................................. Eeeeh ja. Sa jag att klockan snart är 01? Men men. Går man på college så gör man. Det finns ju alltid bättre saker att göra. I lördags sov jag till 4 på eftermiddagen till exempel. En oerhört produktiv dag får jag säga.

Nu är det jätte mycket vinter här vilket känns väldigt overkligt. Det var ju som sagt hög sommar för exakt en vecka sen, och någon höst är det inte att tala om. De riktiga entusiasterna tog brädorna och åkte upp i bergen. Det är så mysigt :)

Jag tänkte också säga det att jag har ju lov en vecka i november över thanksgiving. Om det är någon/några som är sugna på att komma hit och åka skidor så får ni jätte, jätte gärna komma! Skidåkningen är grym och jag fixar gratis boende. Det hade varit så kul o få sällskap innan jag åker hem!


Nallen next door som gjorde besök på skolan i förrgår


Kommentarer
Postat av: Nattan

Det är farligt i amerikat... de som ja alltid sagt man ska va hemma på landet så är man trygg.... Hoppas du lever efter din lilla vän, vore inte samma annras.. <3

2009-10-07 @ 21:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0