Har vi byggt upp en värld baserad på teknik så måste ju skiten fungera!

Min tillvaro går inte riktigt som jag vill just nu... Jag har haft glapp i min laddare till datorn hur länge som helst nu och jag tänkte att datorn ändå förhoppningsvis skulle hålla tills terminen är slut. Eftersom problemet har blivit värre och värre då jag fått ägna typ 15 min varje gång jag använder datorn för att försöka få datorn att ladda, så gick jag till ett computer service center. Självklart kostade det skit mycket pengar och killen i affären tyckte jag skulle köpa en ny dator istället. Så jag återvände hem med skiten.

Igår, bokstavligen talat, exploderade datorn när jag satte in laddaren. Det sa Pang och så kom det gnistor.... Det var det det. SÅ nu har jag ingen fungerande dator. Därför köpte jag faktiskt en ny idag som kommer om en vecka. Det ska bli skönt det i alla fall...

Och på det så funkar inte min telefon heller. Jag kan inte skicka sms vilket är OERHÖRT störande. Jag är helt disconnected från omvärlden. Och tror ni att telefonens custumer service fungerar? Nej, självklart inte. De "har problem, men jobbar på det". Baaaah. Fuck it

Vad som är bra är i alla fall att Mamma har köpt en lägenhet i Åre! Yeeeeyyy!!!! Jag ser fram emot julen så himla mycket då jag, Mattias, Malin och Tommy ska fira den där =) Det ska bli så myysiigt


Kommentarer
Postat av: Malin

Ajfan.. trist med teknik som knasar! MEN vi kan glädjas åt jul och Åre istället :D Nu är det ju inte lång tid kvar!! Hohohoo

2009-10-15 @ 13:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0