Min nya dator :)

Äntligen tillbaka i verkligheten igen. Jag har kännt mig lite disconnected så att säga. Min dator har äntligen kommit o guu va skönt det är att äntligen ha en som fungerar! Jag är väldigt nöjd. Förrutom ett tangentbord som är lite annorlunda från det jag är van vid så är knapparna skitgoa. Bra skärm, bra storlek osv. Det enda som är lite kasst är ljudet och högtalarna men det får jag leva med.

Det som händer här just nu är att det börjar nalkas mot halloween. Ett jävla jippo här alltså, men det är ändå rätt kul. Jag köpte min halloween outfit i förrgår, ska se om jag kan posta upp någon bild efter helgen och halloweenfesten. Halloween här är mer som en maskerad och det är väldigt få som faktiskt "spökar" ut sig. Det är ganksa kul när man ska köpa outfit för Alla dräkter till tjejerna innefattar kortkort tjol och uuurringat. Japp, det är amerika det. Man går in i butiken och tänker "men gud så osmakligt", så kommer man ut igen med en av dräkterna i handen, haha. Man blir lätt hjärntvättad vill jag lova. Tycker min outfit ändå är ganska söt :)

Jag har fått tag på bilderna från våra utflykter så jag ska försöka få upp dom här så fort som möjligt.






kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0